A tanulás az élet minden szegmensében elengedhetetlen, és nincs ez másként a biztosítási közegben sem, ahol az új, vagy ismeretlen technikák elsajátítása segíthet a hatékonyabb értékesítési megoldások kidolgozásában. Az alábbiakban 3 könyvet ajánlunk nektek, amely könnyebbé és hatásosabbá teheti a mindennapjaitokat. Az alkotások elsősorban a vezetői, kommunikációs és értékesítéstechnikai készségek fejlesztésében adnak remek tippeket számotokra, de mindenki számára tanulságos olvasmányként szolgálnak.
Robert B. Cialdini – Hatás

“Most már nyugodtan bevallhatom: amióta az eszemet tudom, balek vagyok, könnyű prédája mindenféle házalóknak, adománygyűjtőknek és üzletkötőknek.” – vallja Robert B. Cialdini könyve kezdősoraiban.

A mű a hatás titkát vizsgálja. Többek között azt, hogy miként lehet embereket rávenni arra, hogy olyan ügyeket támogassanak, amelyre korábban nem is gondoltak volna. Cialdini a meggyőzés pszichológiájának mestere fantasztikus elméleti hátteret kínál munkájában, de mindezek mellett a könyv végtelenül gyakorlatorientált is egyben. A kiadvány valóban nem csak “népszerűsítő pszichológiát” alkalmaz, hanem igazi tudományos állítások mentén épül fel.

A szociálpszichológus tényleges kereskedői és ügynöki munkában szerzett tapasztalatokból táplálkozik, ez pedig különösen erős indok arra, hogy a biztosítási közegben dolgozók alapműként tekintsenek rá.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napoleon Hill – A teljes gondolkodj és gazdagodj

Alighanem a legismertebb és legnagyobb hatású könyv, amelyet valaha a sikerről írtak. Napoleon Hill a neves Andrew Carnegie kezei alatt negyedévszázadon át vizsgálta számos nagyhatású személy életet. Hill újságíróként dolgozott, amikor megbízták Carnegie iparmágnás felkeresésével egy interjú kapcsán. Innen indult egy élethosszon át tartó barátság, amelynek végül egy, a mai napig komoly létjogosultsággal rendelkező kötet lett a végeredménye.

Hill olyan hírességek életútját követte, mint Henry Ford, Thomas A. Edison vagy Theodore Roosvelt. Az írás a mai napig nem vesztette el hatását és mély beszámolókat, elvi tanításokat hoz az elmúlt évszázadok kiemelkedő szereplőiről.

„Amit az elme képes kigondolni és elhinni, azt meg is tudja valósítani.” – Mondta Hill saját magáról, a Carnagie-vel kötött barátságáról és életének főművéről.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeffrey Gitomer – Az értékesítés Bibliája

Jeffrey Gitomer 1 millió példányban adta el már könyveit. Az „Az Értékesítés Bibliája” című műve pedig már évtizedes távolságban is rendszeresen a bestsellerek élén szerepel. A könyv erőssége a létező példákon alapuló szemléltetés és az a számos értékesítési tipp, amellyel könnyebbé válnak az értékesítői hétköznapok. Gitomer szerzeménye számos dolgot csak hüvelykujjszabályként emleget, amely rámutat arra, hogy mennyi olyan trükk sajátítható el, amelyet szinte rutinból tudunk alkalmazni tárgyalásaink során.

Gitomer leszögezi, hogy az emberek nem szeretik, ha el akarnak nekik adni valamit, ugyanakkor imádnak vásárolni! Ezt az alapszabályt mindenképpen érdemes a fejünkbe vésnünk már az olvasás megkezdés előtt. Ugyanakkor ne mulasszuk el az elmerülést ebben az alapműben!